Run for your life

Lyckades ta mig utanför huset här om dagen och passade då även på att köpa ett par nya träningsskor. Jag behövde verkligen det. Det är dags att ta tag i livet igen, att komma ut till verkligheten och bryta ut från det här mörkret. Har därför under mina veckor ensam bestämt mig för att ta tag i träningen på riktigt, inte försöka få bort ångest genom alkohol utan att prioritera träningen där istället. Alldeles för mycket har gått fel senaste tiden så det är dags att vakna upp på riktigt, sluta tro att jag lever i en allt för enkel värld och acceptera motgångar.

Kommentarer
Postat av: Elin :))

Fina <33

Svar: Tack bebi <3333
Jessica Eklund

2014-02-20 @ 21:23:26 |
Postat av: Sara

Är det något liknande Angelica Blick du ska göra? Det hon kallar blickchallengs?

2014-02-23 @ 11:39:04 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: