Det var så vi gjorde det, första gången

Hittade dessa bilder och måste medge att jag saknar Alanya en hel del. Dem här bilderna är tagna 2011 första året vi var där. Alanya är hemma och därför funderar jag på trots mitt anti 2012 ifall jag ska lura med mig någon eller några av mina kompanjoner på en sista minuten i augusti. Kanske inte så jätteroligt att åka till samma ställe en tredje gång och går ingen med på det så ska jag lura dom någon annanstans för efter två omgångar så går det inte att säga att vi inte går bra ihop. Fan så bra vi hade det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så sjukt roliga resor!! Saknar :(

Svar: Jaa :( världens bästa alanya <3
Jessica Eklund

2014-02-14 @ 13:50:36 | URL: http://elinekstrom.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: