Jag lever


I lördags var jag bjuden på kräftskiva hos matilda. Trots att jag inte äter kräftor var det super mysigt och trevligt! Vid tolv tiden körde jag in några tjejer till stan och droppa dom vid bj innan jag åkte hem och sov. 
Igår uträttade jag lite ärenden innan jag hämtade simon hemma hos honom och skjutsade min syster till Rasbo. Jag & simon intog sängen för en myskväll. Somnade tidigt gjorde vi faktiskt men han passa på att sova 13 timmar vilket inte var så jättefantastiskt.
När han försvann vid fyra knatade jag ner till Johanna. Vi gick till Konsum och köpte lite saker och slog oss sedan ner vid vattnet för att ta igen de senaste två veckorna. Nu är jag hemma och tänker ägna kvällen till en bra bok och sen lite ph. Men först ska jag bada klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: