Gårdagen 2.0



Började gårdagen med en lunch på Crêperie Lemoni där jag slog till på en Ceasarsallad. Den var otroligt god och stor så mätt blev jag i alla fall.
Efter att ha suttit där någon timme knatade vi vidare till årummet där det blev en liten mysfika innan en stadsrunda och en träff med Lovisa & Pelle uträttades.

Tro inte att vår matturné slutade där. Med sällskap av Emelie, Lovisa & Pelle köpte vi kinamat och en box vin och slog oss ner på deras balkong där vi blev kvar resten av kvällen. Efter en lång väntan på tåget med Ellen och Simon så fick jag och simon äntligen somna runt halv tre här hemma. Utan att överdriva så var den här dagen topp tre 2014, om ni förstår vad jag menar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: