What should I wear?

Klänning 1: (inga charmiga bilder.)
Ser inte så bra ut på bilderna. Ser fetare ut än vanligt. Men ah där har vi en av klänningarna som jag kanske ska bära den 5 juni. Det som gör mig osäker på den är att den är lite för kort och paljetterna på bandet skaver på axlarna och lite över ryggen.
 
Klänning två: (minst lika ocharmiga bilder)
Sedan har vi the typical Jones and Jones klänningen. Alla har någon sån här, säkert en sån här också. Det jag gillar med den är att den inte har öppen rygg. Tyckte det var minst lika snyggt. MEN, alla kommer ha en sån här, den är verkligen cream färgad vilket inte faller mig så mycket i smaken. Vet inte alls hur jag ska göra.
 
Skillnaden:
Väldigt ful bild. Men ville att alla skulle se skillnaden på färgerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NUMMER 2 utan tvekan!!
jättebra blogg!

2013-05-25 @ 17:01:27 |
Postat av: Elin

Tycker också numero dos / Ellan

2013-05-26 @ 22:06:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: