Valborg

Vi startade kvalborg med att inhandla allt till frukosten och sedan tog vi bilen till Skyttorp och Ellan där vi började kröka. Lite folk kom och strax efter tre deckade jag.
Johanna lyckades väcka alla redan vid åtta. Vilket inte var så populärt från min sida. Efter en riktigt god frukost och en ganska stor övertalning följde jag med till humc nykter. Men vid fyra gav jag upp. Drog hem och sov i tre timmar och sen var det bara pått igen.
Vid kvart över tio mötte jag upp Karin m.fl och vi slog oss ner på Garys. Tillslut blev det bara jag och Linn med ett gäng grabbar. Jag shottade för fulla muggar endast för att sluta vara less. Blev en snabb vistelse på Williams och sedan avslutades hela kvällen med en roadtrip. Stan-Ekeby-Stan-Sävja-Storvreta. Det blev ett bra valborg trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: