The weekend

I Fredags åkte jag och MK till Anna där vi förade. Efter dåliga samtal hit och dit så landade jag på plock sedan Garys och Edenbergs på det. Blev en väldigt annorlunda natt som slutade med en liten roadtrip till Bällinge där vi träffa några innan Gräll skjutsa hem mig.
Gårdagen började inte ljust för mig. Var riktigt jävla bakis. Mina fina änglar lagade mat till mig och sedan var vi igång igen. Vid elva tiden så kom det några hit och en timme senare kom det yttligare några. Det blev helt enkelt en riktigt bra kväll och stupade i säng strax efter fyra.
Idag blev det bakishäng delux. Jag & Lisa åkte och fixade pizzor och cola när killarna hade dragit. Vi satt i solen hela dagen innan Gräll & Lisa lämna mig och Johanna (som flörövrigt bara ligger och sover som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: