Några dagar senare

I torsdags mötte jag upp min efterlängtade andra halva på stan, vi uträttade ärenden och sedan slog vi oss ner på årummet där vi satt i flera, flera timmar. Till slut drog vi ihop några då vi blev sugna på att kröka lite.
Dem på bilden + Linn träffades vid tio i stan, vi vandrade till stadsparken där vi satt i några timmar innan vi intog båthuset och tog varsin cider. Sedan blev det en rusch till max och sedan till tåget. Mycket trevlig kvääälll.
Igår vaknade jag utav att Lisa kom hit, vi fixa lite och åkte sedan till Johanna och fixa lunch. Senare slöt över Oscar upp med oss innan det kom ytteligare några. Vi fixade middag och sedan begav vi oss till Harbo där vi ville ifrån lika snabbt som vi kom, det blev en ganska kaos kväll men lyckades komma hem till slut så jag är nöjd.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilka är din/dina böstavänner?

2013-07-13 @ 16:41:04 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: