19 år i staden där jag växte upp och så

Igår blev jag väckt av min familj som kom in och sjöng för mig. Klarade mig igenom en skoldag. Lunchade på Cupido med Ellan, Andrea & Johanna. Vid halv två mötte jag upp Michaela, Emelie & Hanna och vi gick till Storken där det blev en liten fika. 
Väl hemma bjöds det på god mat & efterrätt i form av en prinsesstårta och sedan tårtan på bilden. Kvällen fortsatte med ett litet minder förkrök hemma hos mig med Emelie & Johanna innan vi tog bussen till stan/Williams.
Jag mötte även upp Andrea innan jag slog mig ner på Williams med lite olika folk. Johanna gav mig en födelsedagspresent, den fina pimpade cidern på bilderna över. Dock blev Williams vistelsen väldigt kort men jag var nöjd & jag är fortfarande nöjd för fick en sån himla bra födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: