Mitt sista sommarlov

Firade midsommar ute på Gräsö och för första gången i Öregrund med bästa Elin & Andrea. 
Drog på mig en 40 graders feber och åkte upp till Borlänge. Upplevde min första festival och jag kan inte bärga mig för en nästa år då jag vill festivala så mycket som möjligt. Jag tror inget kan beskriva känslan med en massa bra live musik, bra sällskap (&mycket alkohol)
Tog över mitt hem för en och en halv vecka med min älskade sambo. Under den tiden hände det saker som får och inte får hända. 
Sedan satte jag mig på ett plan till Göteborg där jag umgick med mamma och pappa för det mesta. Stalkade Elfsborg och "vann" alldeles för mycket choklad på Liseberg.
Jag & min sambo tog över världens finaste ö för några dagar. 
& jag avslutade mitt sista sommarlov på det bästa sättet man kan tänka sig. En utomlandsresa med 7 av sina närmaste kompisar. 

Kommentarer
Postat av: Kalle

Haha fyfan vad sorgligt att se... Vi umgicks fan ingenting!

Svar: Jag vet. jag insåg också det när jag gjorde bilderna.........
Jessica Eklund

2012-09-19 @ 21:03:34 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: