Oktober 2011

Oktober kan man se som min fikamånad. Spenderade mer en häflten av tiden på ett cafe med bättre vänner och goda bakverk. Kan vara därför jag skaffade gymkort kort där på.
Jag drog på mig en öroninflammation.
Jag åkte till Borås i mitten av Oktober för att besöka Josef. Vilket även blev den sista gången jag spenderade tid i Borås. Vi firade honom i efterskott, gick långa promenader och bara umgicks som vi två kan.
Lyckades fynda min fina älskling som bärt näst intill varje dag sen jag köpte den. Det var min 14 jacka i "samlingen" och idag äger jag 20 om jag inte minns fel. Men still, det här är min bästa.
På något sätt lyckades Ellen övertala mig till att ställa upp på en modevisning. Jag kan nog inte beskriva alla känslor jag kände den dagen. Det var det värsta, roligaste men ändå bästa jag varit med om. Så glad att jag kunde ställa upp för min andra halva.
Vi bytte om och helt plötsligt var vi power puff pinglorna (men jonas som inte kom med på bild) Vi befann oss i Bergsbrunna med alla möjliga olika folk. Önskar jag kunde berätta mer, men minns inget.
Avslutade Oktober med att bli lite rödare i håret vilket jag planerar att bli snart igen. Har insett att röd är min färg. Jag funkade som bäst då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vågar du lägga upp bilder på Josef nu när han skaffat en ny flickvän? Vill bara förstöra eller?!

2012-10-02 @ 13:18:49 |
Postat av: Anonym

Hur kan du fortfarande ha inlägget kvar?

2012-10-02 @ 21:24:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: