Två år senare

Augusti 2010: Hade ljust slingat hår.
Oktober 2010: Fick någon slint i huvudet och helt plötsligt var jag platina blond.
November 2010: Ångrade mig lika fort så efter tre veckor var jag brunett igen.
Januari 2011: Skaffade lugg utan att ens tänka efter
April 2011: Sparade ut luggen och slingade håret.
Juni 2011: Klippte av mitt långa hår och la i en mörk brun färg.
November 2011: Gick mer åt det rödare hållet. 
April 2012: Mindre charmig bild på mig, men fick nog och blev rödhårig.
Juli 2012: Blev uttråkad igen och färgade håret mörk brunt.
September 2012: Återigen behövdes det förändring och jag kom ut från frisören med en ny lugg. Nu är frågan: Vad ska mitt nästa drag bli? Vill förändra, men vet inte hur jag ska göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: