Boy you're so dope, your love is deadly

Efter att varit allmänt trött och sliten hela veckan plus väldigt dåligt humör på det så beslutade sig Matilda för att bjuda mig på bio. Som den fantastiskt underbara människa satt hon bredvid mig igår i en biosalong när vi kollade twilight när hon inte ens sett filmerna som kommit ut innan och när hon även hatar sån typ av film. Världens bästa är vad hon är om inte bättre en så.
Sedan mötte jag upp min sambos och vi intog Williams. Där ifrån kom vi inte för en stäning då vi tog taxi till Sala backe där vi fixade korv och makaroner innan jag frivilligt tog plats i soffan och somnade. Dagen till ära har jag legat i en soffa alldeles för tankesprid, nere osv. Men så blir det ibland också. Slutade kvällen i alla fall med att kolla på innebandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: