Dont let 'em say you ain't beautiful

Woop! Så här såg del ett ut igår kväll. Alla samlades hos Johanna och vi käkade något tacosliknande gratäng grej. Gott var det i alla fall. Precis som förra lördagen pratade vi om våra första fyllor osv. Det är så underbart och se att vi alla kan vara tillsammans! Efter mycket dans och videoinspelningar så sprang hälften till bussen, inklusive mig. Dock tog jag inte bussen utan jag vänta in dem som kom efter för att ta en senare buss.

När vi resterande satte oss på bussen så ringde jag Thor och vi hoppa av bussen och tog nästa buss till Storvreta igen. Så kvällen spenderades hos bästa Matte med bra folk. Vi sjöng för Johanna som nu blivit 17 år den jäveln. Hamnade ensam i min säng vid halv tre och decka på engång.

Mer bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: