Men jag går inte isär när jag går med dig

Lite bilder från min instagram från helgen.
Drog mig hem till Matte för att kolla på Idol. Men han gick runt och prata i telefon i en timme typ och satte aldrig på tv;n åt mig. Så där satt jag och spela på min telefon. Sen satte vi oss att prata och tiden flög iväg, insåg att jag började tidigt så drog mig hemåt. 

Vaknade imorse och låg i en timme och funderade på ifall jag skulle åka till skolan eller inte. Var helt slut. Dock har jag bara en lektion varannan måndag så nu är jag hemma efter att ha hunnit med en lunch date med Karin och lite Alexis. Ska sova lite tror jag. Är så död.

Kommentarer
Postat av: elin

ojoj här glömmer man elin.. jag var också lunchdejt i cirka 10 min!!!

2011-09-05 @ 15:37:58 | URL: http://elinemelia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: