Att jag får somna lycklig. Det är stort för mig. Att den där ångesten har försvunnit, inte riktigt existerat i veckor får mig att känna mig mer trygg i livet. Det gör att jag kan fortsätta framåt. Jag har lärt mig nu att det blir alltid bra. Tårar måste rinna, man måste skratta. 

Ena nyckeln till den frihet jag känner nu är mina vänner. Mina underbara vänner som närvarar mig varje dag, stöttar mig och förstår mig. Ni förlåter mig för mina misstag och ni försvinner inte. Jag är så himla tacksam för det. Jag har tänkt på det hela dagen. Ni visade mig hur man släpper dem som inte gör någon nytta. Jag trivs med mig själv just nu och det är tack vare er.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Stolt över dig älskade Jessica.

Du är bäst!

2011-09-12 @ 15:34:48 | URL: http://michaelahelin.blogg.se/
Postat av: jessica

tack för allt finaste micho!

2011-09-13 @ 11:38:45 | URL: http://eklundjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: