Jag glömde spelets regler

Hallå där! Igår var jag på julmarkand med min familj. Senare på kvällen åkte jag in till stan med Emelie och mötte upp Felicia och Hanna. Vi fikade lite och sedan drog vi vid tolv till Brynje där några var. Hann bli full och sen skulle alla dra. Var ensam i stan då jag förtvivlat ringde Matilda som fick lämna Williams och gå med mig till donken och sen vänta på bussen. Fick hämta upp Emelie i sista sekund och sprang till bussen där Simon stod troget och väntade på mig. Tillsammans åkte vi hem till mig och han drog ganska tidigt i morse. Idag är det första advent, så himla mysigt!

Kommentarer
Postat av: Skitidet

Haha du är så pinsam!! Är du nöjd över att du och Simon är på g nu igen så du skryter om det?

2011-11-28 @ 21:55:50 |
Postat av: Jessica

Vem du nu än er så skojar du med mig va? Alltså på riktigt du skojar jätte mycket? För annars har du något fel i huvudet.

1. Jag och Simon har ALDRIG varit på G och vi är absolut inte det nu heller! Vad fan har du fått det ifrån?

2. Du borde förstå att Simons namn dyker endast upp när alkohol är intaget, vi har inte så mycket till en relation utvöer det. Så vem du nu än är. Sluta, för det är du som är så himla pinsam!

2011-11-29 @ 12:57:23 | URL: http://eklundjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: