Blödigt som fan

Kollat på idol. Det fick mig att tänka efter, vem skulle jag sjunga till (om jag kunde sjunga)? Vilken låt? och varför?
Låt mig då presentera dom bästa vännerna man kan hitta. Dom du kan ha haft världens bråk med som ändå suttit på min sängkant, kollat på mig när jag sovit och sätt mig mellan 20 till 10 kilo mindre än vad jag är idag. Dom som gav mig gruppkramar så fort jag vistades i skolan. I den här gruppen människor har vi så olika personer att det är nästan halvt sjukt att vi går ihop så bra. Jag kunde plocka upp telefonen för att ringa och få ut min smärta, jag hade inte en att välja mellan jag hade elva. Jag skulle ha sjungt Westlife - I wanna grow old with you. Tills vidare får ni nöja er med de här rösterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Josef då? :s

2011-11-26 @ 11:43:17 |
Postat av: jessica

Vad är det med Josef? Han har också en stor betydelse i mitt liv. Men jag hyllar mina vänner som står kvar än idag. Jag och Josef går i vågor, ena stunden pratar vi andra inte. Så jag hyllar mina vänner. Ingen annan.

2011-11-26 @ 17:57:58 | URL: http://eklundjessica.blogg.se/
Postat av: Ellien

Älskar dig <3

2011-11-27 @ 19:57:35 |
Postat av: frida slaffset

el fina vi e :)

2011-12-05 @ 17:21:41 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: