NIKON D3000 SÄLJES

Jag ska sälja min Nikon D3000. Då menar jag hela kittet. Med det får du en USB sladd, instruktioner och en försäkring som gäller till och med 30/5 2014. 

Även ett objektiv ingår i allt detta. Det är ett zoomobjektiv VR 18-55. 

Jag har kvittot på köpet, försäkringen och även orginalkartongen finns kvar! 

Anledningen till att jag säljer den är för att det är inget för mig att ha en sån bra kamera. Efter som att jag haft den sen i mitten av Juni förra året (2010) så är den inte värd lika mycket pengar som en ny. 

Så priset är för kameran 2000 och med försäkrningen 900. Då betalar du inte för hela försäkringen utan för dem tre år som är kvar. Så slut priset blir 2900. Vid intresse kan ni höra av er till mig genom min mail [email protected] eller via facebook. Tänker inte lägga ut mitt nummer här på bloggen då jag inte vet vilka som läser den och vill inte att det ska hamna i fel händer!

Kommentarer
Postat av: Nora

Om den fortfarande finns kvar är jag nog intresserad, har varit på jakt efter en Nikon D3000 men hittar inte den i några butiker. Men isf dröjer det nog lite då jag inte har några pengar till det just nu. :) Hör gärna av dig till min mailadress om den fortfarande finns kvar och om du kan tänka dig att vänta lite till tills jag fått pengar!

2011-11-29 @ 15:56:04 | URL: http://noradistricts.devote.se
Postat av: Julia och Niklas

Är den fortfarande till salu?

2011-12-28 @ 13:21:26 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: