Men vänta nu ett tag, är inte det ditt ex?

Hur var gårdagen? Vi började hos Emma då vi senare slöt upp med ett helt killgäng för att åka till Bällinge. Väl där var det proppat med folk men jag hade det roligt, sprang runt med mickis överallt. Till slut kände en mamma för att joina och med det blev festen avblåst och alla drog. Helt plötsligt var jag och Emelie ensamma kvar med massa bällinge folk. Tårarna fick jobba där ett tag och jag var nära på att inte komma hem. 

Men jag & Emelie (efter många om och men) chansade att ta en buss från bällinge för att hinna med våran sista buss och det blev en bra chansning. Vi hoppa av vid centralstationen då tårarna fortfarande rann. Som tröst slapp jag sova själv då jag lyckligtvis sprang på Simon som följde med mig hem. 

Han drog nyss och jag ska ut och gå nu. Måste rensa tankarna. Allt är bra. Jag mår bra. Tack för kvällen tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du med simon när han är tillsammans med en annan? Dålig stil.

2011-08-13 @ 21:51:17 |
Postat av: Anonym

Kan svara på din dumma fråga ditt ufo. Hon får vara med exakt vem hon vill. Tro inte nu att du lyckas vara anonym, för vi vet vem du är och ditt beteende är bara kefft. Sköt ditt så sköter Jessica sitt. Förresten så är det väl inte Jessica som har dålig stil, utan han? Fast egentligen är det han som väljer vilka han vill vara med, så där har du ditt svar. Låt han/hon ha vänner även fast han är i ett förhållande. Sluta va så töntig nu, är trött på de! Tack och hej

2011-08-14 @ 11:51:58 |
Postat av: Anonym

Jag hänger på kommentaren över! Vad ska hon göra så länge han förnekar att han har flickvän? Jessica gör alldeles rätt i att umgås med han eftersom att dom alltid vara BARA VÄNNER! väx upp nu!

2011-08-14 @ 13:08:48 |
Postat av: Anonym

Berätta om du relation till Simon Bonazzi och varför du umgås med han trots att han har flickvän?

2011-08-18 @ 15:40:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: