Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Ångesten springer igenom mig. Den har suttit där och tryckt mot bröstet. Allt för att göra det här svårare för mig. Att säga ett hejdå, för mindre en ett år till någon jag inte sitter ihop med. Men till någon jag värderar så högt.
Håkan har fått skrikit ut i mina hörlurar hela dagen. Fått mig att trycka in dem där tårarna som ska hållas inne. Allt handlar om massa farväl nu. Tårar, tårar & massa tårar.

Jag hoppas ni båda veta, Emma & Sydney. Det regnar endast för att dem vet hur jobbigt det är för oss att säga hejdå till er. Vi väntar på er här hemma.

Kommentarer
Postat av: emma

åhhh jessica, jag älskar dig!! du klarar allt, vet du det? never give up

2011-08-27 @ 03:26:01 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: