Jag bugar och bockar.

Andra frågan jag får nu om vad det är för ångest jag lider över. Faktiskt har det aldrig handlat om mat. Aldrig om min vikt eller hur jag ser ut. Där i mot mer min insida. Jag har lätt på att se ner på mig själv. Jämnföra mig med andra och inte tycka att jag duger. Oftast sker det här en gång per månad i max två dagar. Dock har den här perioden varit mer intensvi. Men tror det är för att jag byter miljö och människor att umgås med.

Tack för att du frågar och jag svarar alltid gärna. Men skriv era namn! Det är mycket roligare för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG bugar och bockar för ditt fina svar!! kram!

2011-08-31 @ 20:39:50 |
Postat av: jessica

vill du inte stå för vem du är här offentligt på bloggen så hör gärna av dig via min mail. [email protected] - blir så nyfiken!

2011-08-31 @ 21:33:20 | URL: http://eklundjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: