Hejdå är ej för alltid

En bild från igår. Avskedsfesten hos Sydney var så mysig från start till slutet. Det var skratt och tårar lite som det borde vara. Vid tolv kom två bilar till Sollentuna och hämta upp några och vi åkte sollentuna - Uppsala på 25 minuter. Så ni förstår vilken fart vi hade.

Väl i gränby stanna jag inte länge då jag var alldeles för trött. Beslöt mig med ett sovsällskap att jag skulle till stan och sen hem. Dock missa vi båda bussen till stan. Jag hade gång avstånd det hande inte han. Så jag gick till stan och fick sova ensam. Men glad är jag för det. Ska samla ihop alla bilder som kommer upp sen för att visa er hur kvällen var i bilder. Men nu ska jag till Kåbo och Glenn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: